43, 571 views

1, 805 Likes   74 Dislikes

Walden Farms ZERO KALORII- test!

IKS PE by Patrycja Smolik

IKS PE by Patrycja Smolik

Published on 4 years ago





SNAPCHAT: ikspe

LINKI:
Blog: http://ikspee.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/ikspeblog?re...
Instagram: http://instagram.com/patrycjasmolik
Tumblr: http://iks--pe.tumblr.com/

Jest mi niezmiernie miło, że tu dotarliście! :) Mam nadzieję, że znajdziecie u mnie, to co Was interesuje i zostaniecie na dłużej!
Uwielbiasz modę? Kochasz robić zakupy? Interesujesz się kosmetykami? Ciekawią Cię recenzje? Lubisz vlogi? Jeśli tak, to na pewno znajdziesz coś dla siebie!
Miłego oglądania! :*


Comments :

Sandra Puchala

Sandra Puchala . 2 years ago

Powinnas sie przygotowac do nagrywania filmu i sprawdzac wymowe :)

Sandra Puchala

Sandra Puchala . 2 years ago

Nie dijon a diżą

mmadzialenaa

mmadzialenaa . 3 years ago

dipy są chemiczne dla mnie, też obrzydliwe.... całą ta seria jest straszna.... fajna recenzja :) powinni się nazywać "Mendelejew zero" hahaha aż mam ciary

justbeadaydreamer

justbeadaydreamer . 3 years ago

Mi to każdy produkt Waldena tak wali chemią, że nie jestem w stanie tego zjeść. Wydałam kupę kasy na to wszystko, a leży w kącie szafki, bo na samą myśl mnie cofa :(( Szczególne nadzieje wiązałam z karmelem, ale zostawia paskudny posmak na języku i taką jakby warstewkę :< fuuuu

Martyna Czachor

Martyna Czachor . 3 years ago

Pati jak to jest z tymi paczkami ty je dostajesz za darmo? Pozdrawiam💋

Angelika Herbe

Angelika Herbe . 3 years ago

czy w polsce mozna kupic jakis produkt waldena

Paulina

Paulina . 3 years ago

Szkoda, że nie obejrzałam tego filmiku wczesniej :D Wiedziałabym żeby nie kupywać piankowego dipu i jagodowego sosu....

Sylwia Osińska

Sylwia Osińska . 3 years ago

Chciałam chłopakowi sprawić niektóre dipy i juz wiem na które nie wydawać pieniędzy :)

Daria Jadach

Daria Jadach . 4 years ago

Co to za piosenka z intra? proszę o odpowiedź ☺

Agata Pol

Agata Pol . 4 years ago

chciałabym zamówić jeden z tych sosow/syropow tylko nie wiem który wybrać truskawka czy carmel. Który polecasz? Taki bardziej praktyczny?

Ewkaa :3

Ewkaa :3 . 4 years ago

Ile masz lat ?

claudia Claudia

claudia Claudia . 4 years ago

z wiekszascia twoich opinii sie nie zgadzam niestety. jak w ogole mozna oceniac produkty z zakretki nie uzywajac ich do roznych dan ;)- logiczne jest to ze w potrawach inaczej smakuja (jako dodatek) . nie zgadzam sie z bbq i wieloma innymi sosami a tym bardziej juz z mleczkami do kawy ktore wedlug mnie sa w polaczeniu z kawa najwieksza przyjemnoscia i smakuja porownywalnie do kaw smakowych z dobrych restauracji. ten film caly jest komiczny ;)

rsaffron7

rsaffron7 . 4 years ago

uratowalas mój portfel, bo już miałam robić gigantyczne zakupy z Walden Farms, ale wszystko, co mnie interesowało okazało się chemiczne i ohydne :D

myszkamiki141

myszkamiki141 . 4 years ago

Wydajesz sie mega miła osoba :3 i widziałam Tw instagrama i masz cudny brzuch xd

Patrycja D

Patrycja D . 4 years ago

Pati jesteś super rób więcej tego typu filmików 😘

truskawkowy shake

truskawkowy shake . 4 years ago

Pati mam pyatnko czy próbowałaś może masła orzechowego Walden Farms lub coś o nim słyszałaś? Czytałam na internecie troche o nim ale opinie są rózne a boje sie ze bedzie niezjadliwe.

Malwa G

Malwa G . 4 years ago

[diżą]

Magdalena

Magdalena . 4 years ago

Pati napisz prosze czy lepszy jest ten creamer mocha czy hazelnut, ktorego probowalas chyba u Sary ? :)

Chavril

Chavril . 4 years ago

i czy jest ono w ogole potrzebne?

Chavril

Chavril . 4 years ago

Miedzynarodowe prawo jazdy jest wazne przez caly Twoj pobyt w Usa? bo np w Kanadzie po 3 miesiacach wygasa

Eryka Pankowska

Eryka Pankowska . 4 years ago

Nie zgodzę się że są to produkty mega niezdrowe, fakt, że mają w sobie trochę chemii, ale patrząc na standardowy skład, nieporządane substancje chemiczne są na samym końcu, a z przodu mamy wodę, naturalne barwniki itp, także nie przesadzajmy mówiąc że są super niezdrowe :) Moim zdaniem są czymś idealnym dla osób które chcą trzymać dietę, ale nie moga obejść się bez czegoś słodkiego w ciągu dnia i takie sosy i dipy mogą być idealnym połączeniem ze zdrowym omletem lub innymi typowymi fit daniami i z pewnością takie połączenie będzie zdrowsze niz normalny cheat meal, a da tyle samo radości :) Poza tym, bardzo dobry filmik, fajnie opowiadasz i myślę że recenzja smaku się bardzo przyda, sama mam zamiar wypróbować parę ich produktów, pozdrawiam :)

Julia P

Julia P . 4 years ago

Z jakiej strony korzystałaś przy aplikowaniu na au pair? Pozdrawiam :-)

PannaDeadka

PannaDeadka . 4 years ago

Dajcie spokój, Patrycja to nie dziecko i wyraża się w sposób odpowiedni, jeśli razi was takie słowo jak "zarąbisty" no to nie ma się co dziwić, że coś wam nie pasuje. A Pati - test świetny, nakręciłaś mnie na te syropy do kawy.

Julia A

Julia A . 4 years ago

Dijon czyta się "diżą", tak nazywa się słynna francuska musztarda, która jest bardzo mocna :/

Karolina Wiśniewska

Karolina Wiśniewska . 4 years ago

Suuuper <3 Uwielbiam sos tysiąca wysp, zapach w sałatce nie jest już taki intensywny, więc spokojnie :) ALFREDO <3 Najbardziej chyba lubię mocha <3 super film! pozdrawiam :*

Justyna

Justyna . 4 years ago

A jak mocha smakuje w kawie?

Aleksandra Łasut

Aleksandra Łasut . 4 years ago

Nie znam się jakoś super na montażu ale mam wrażenie że ostatnio zaczęłaś dużo więcej scen wycinać przez co jest taki chaos (?), nie wiem jak to nazwac, tak jakby te sceny byly powycinane ''na odwal'', kurde xd nie potrafie tego fachowo nazwać, ale mysle ze wiesz o co mi chodzi :p Filmik przydatny, pozdrawiam :)

Zosia Samosia

Zosia Samosia . 4 years ago

Pati wstawiłaś dwa razy fragment o niesamowitym zapachu masła orzechowego o smaku cynamonu i rodzynek :P

Naataalaa xxx

Naataalaa xxx . 4 years ago

Świetny filmik ❤

MissTadzik

MissTadzik . 4 years ago

Raz dziennie!? Ale bzdury mówisz, to tak jakbyś stwierdziła, że można pić raz dziennie cole light bo ma zero kalorii... Lizanie zakrętki - obleśne. I mogłabyś nie przeklinać na filmikach bo naprawdę kwas... ;/

pinkygrl

pinkygrl . 4 years ago

Pati, poprawna wymowa dżemu jest jak dżokej, a nie drzwi :)

Klaudu siaa

Klaudu siaa . 4 years ago

Świetny filmik Pati ale wiesz co jest jeszcze lepsze ? Jakość! Cieszę się,że udało ci się kupić ten aparat bo wszystko bardzo ładnie widać i konsystencję i kolor..;3

Wiktoria H

Wiktoria H . 4 years ago

zero kalorii ma TYLKO woda

JEM GLUTEN

JEM GLUTEN . 4 years ago

Zrobiłaś coś z włoskami? :)

nelka kornelia mazur

nelka kornelia mazur . 4 years ago

jak ty dziwnie mówisz DŻEM hahhahahha

Marta Zając

Marta Zając . 4 years ago

Jeju to intro jest takie śliczne <3

WiktoriasChannel

WiktoriasChannel . 4 years ago

Bylam ciekawa tych produktow, wiec filmik w punkt! :D Moze zamowie sobie kiedys to mleczko do kawy mocha bo zdecydowanie widac po tobie, ze smakuje dobrze, a ja uwielbiam kawe oraz wszelkiego rodzaju mleczka i syropy<3

diana natation

diana natation . 4 years ago

Tez mam pytanie odnosnie omleta. Czy bialko mozna czyms zastapic? 😊

Dominika G

Dominika G . 4 years ago

co to za piosenka-intro

Zosia Czuprys

Zosia Czuprys . 4 years ago

mozesz mniej uzywac slowa zarąbiste, a poza tym filmik fajny;)

Ano Toja

Ano Toja . 4 years ago

Mogłaś mówić czym ci to smakuje 😉

Izabella

Izabella . 4 years ago

dijon czyta się diżą :) to francuska musztarda wlasnie z rejonu w ktorym jest miasto dijon

mmadzikk

mmadzikk . 4 years ago

Uwielbiam Cię <3

Julia

Julia . 4 years ago

Mam pytanie do Pani :) Dlaczego jest to niezdrowe ? Do czego może to prowadzić ?

Anna sz

Anna sz . 4 years ago

chciałam sobie kupić prawie wszystkie, jednak nie spodziewałam się, że beda tak strasznie smakować, a przede wszystkim będa takie chemiczne! jednak bardzo, bardzo dużo osób zapewniało mnie, że wszystko w tych produktach jest w porządku- i smak i skład, no niestety:( bardzo przydatny film;)

Masełko Na Mokro

Masełko Na Mokro . 4 years ago

Dlaczego w 6 minucie jest litera 't' na dole? Błąd w montowaniu? ;p

pa real

pa real . 4 years ago

nie wiem czemu ale nie przepadam za sosami i nie wyobrazam sobie tego nawet probowac bez dodatkowego jedzenia, wiec podziwiam:D

Martyna

Martyna . 4 years ago

jak się na snapie nazywasz

Edward Sobotan

Edward Sobotan . 4 years ago

Moim ulubionym też jest sos karmelowy! Ale muszę Ci przyznać, że te wszystkie słone sosy (oprócz tysiąca wysp) są obrzydliwe. No ale wiadomo, na redukcji wszystko smakuje dobrze. ;)

Selena Wiktoria

Selena Wiktoria . 4 years ago

Super filmik! 😍😍😍😍😍😍😍 W wolnej chwili zapraszam do mnie!



Report form


Related Videos
WIELKI TEST PRODUKTÓW WK
12:16
2 years ago - 67,484 views





Copyright © 2019 MP3XYZ. All Rights Reserved
Made with by MP3XYZ