29, 720, 461 views

575, 292 Likes   6, 707 Dislikes

Arizona Zervas - ROXANNE (Prod. 94 Skrt)

Arizona Zervas

Arizona Zervas

Published on 2 months ago





SPOTIFY/ITUNES: http://fanlink.to/roxanne
SOUNDCLOUD: http://soundcloud.com/arizonazervas/roxanne

show ur friends so i can go on tour and meet ya'll.
- AZ

Arizona Zervas Links:
TWITTER: http://Twitter.com/ArizonaZervas
INSTAGRAM: http://Instagram.com/ArizonaZervas
ITUNES: http://bit.ly/ItunesAz
SPOTIFY: http://bit.ly/SpotifyAZ
SOUNDCLOUD: http://Soundcloud.com/ArizonaZervas
WEBSITE: http://ArizonaZervas.Com
SNAPCHAT: ArizonaZervas

STREAM ME ON SPOTIFY: http://bit.ly/SpotifyAZ

LYRICS:
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s all right
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night

Met her at a party in the hills ya
She just wanna do it for the thrill ya
Shorty drive a poodle with no top aye
But if i throw this money she gone drop

She don’t wait in lines if it’s too long
She dont drive the whip unless the roof off
Only wanna call when the cash out
Only take the pic when her ass out

She from
Malibu
Malibu
If you don’t gotta foreign then she laugh at you
Malibu
Malibu
Spending daddy’s money with a attitude

Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s all right
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night

(I just wanna have)

In LA ya
Got no breaks ya
Living fast
Ricky bobby
Shake and bake ya
See the chain ya
Issa lake ya
Swipe the chase oo
Now she wanna date ya

Straight to nobu
On the coast oo
Shorty only like cocaine and whole foods
Snappin all up on the gram ass goin crazy
Now she wanna fuck me in the foreign going 80

She from
Malibu
Malibu
If you don’t gotta foreign then she laugh at you
Malibu
Malibu
Spending daddy’s money with a attitude

Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night
God damn
Roxanne
Never gunna love me but it’s all right
She think i’ma asshole
She think i’m a playa
She keep running back tho
Only cause i pay up
Roxanne
Roxanne
All she wanna do is party all night


Comments :

Arizona Zervas

Arizona Zervas . 2 months ago

ROXANNE OUT NOW. stream on SPOTIFY/ITUNES: http://fanlink.to/roxanne love ya'll! - AZ

Jacob Martin

Jacob Martin . 19 minutes ago

Roxanne number 5 on the billboard, hope it get to number 1

Bilal Lag

Bilal Lag . 27 minutes ago

في عرب هون

Carol Báez

Carol Báez . 49 minutes ago

Like si vienes por tick tock, y like por el comentario en español 😂

Jesus

Jesus . 60 minutes ago

algum BR?🇧🇷

Pamoda Wimalaweera

Pamoda Wimalaweera . 1 hour ago

Me: Searches Vaxine thnak you shazam

지민J i m i n

지민J i m i n . 1 hour ago

Me: searches “ rock sand “ Roxanne : NANI ??????????

지민J i m i n

지민J i m i n . 1 hour ago

The lyrics are shit but i love thr rythm 😂💖🙏🏻

CalvinZX

CalvinZX . 1 hour ago

This shit trash

la lune la nuit

la lune la nuit . 2 hours ago

Roxann roxann is my life

Chica Gamerk YT

Chica Gamerk YT . 2 hours ago

ROXANNE ROXANNE... I LOVE IT TBM

Gergő Szabó

Gergő Szabó . 2 hours ago

NICE NICEEEEEE

EL SEÑOR DEL ASFALTO

EL SEÑOR DEL ASFALTO . 2 hours ago

Cocksanne

CXR ICE

CXR ICE . 2 hours ago

She thinks I'm an asshole

TOS Vortex

TOS Vortex . 2 hours ago

THIS SONG HITS AHRDER THAN MY DAD TRYING TO BEAT THE GAY OUT OF ME, AND I ENJOYED THAT

Singy ツ

Singy ツ . 2 hours ago

<3

POLAR

POLAR . 2 hours ago

:3 hi my name polar polsr like music lovely 😍

Jayzy Pember

Jayzy Pember . 2 hours ago

All she want to do is party all night

nohbro btw

nohbro btw . 3 hours ago

Fortnite Kiddies:

Nathalie Abermet

Nathalie Abermet . 3 hours ago

Das lied ist Baba

Villads Jakobsen

Villads Jakobsen . 3 hours ago

Number 573.000 Like

EzoRy- Joan

EzoRy- Joan . 3 hours ago

Roxanne ❤️🎮🥵

M1.6tp

M1.6tp . 3 hours ago

never seen so many likes on a comment 😂😂

Nathan Le

Nathan Le . 3 hours ago

I feel like a cave man because I just discovered fire 🔥

Ryan Dogger

Ryan Dogger . 4 hours ago

like

Micha Noomen

Micha Noomen . 4 hours ago

#6 1 week

KILJ

KILJ . 4 hours ago

music video. now.

Seven

Seven . 4 hours ago

R I P 2019 - 2019 Tik tok is a killer 😣

Zpeedzy YT

Zpeedzy YT . 4 hours ago

Tik tok :hippoty hoppotyy this is now my property

Maayan

Maayan . 4 hours ago

TikTok chek

Alex Mullor

Alex Mullor . 4 hours ago

grokseen

dragonboy844

dragonboy844 . 4 hours ago

:tiktok HIPPITY HOPPITY THIS IS NOW MY PROPERTY

Punam Rao21

Punam Rao21 . 4 hours ago

Love you bby roxanne.. U just make me feel malubu.

Jordan Alejo

Jordan Alejo . 4 hours ago

I'm not from Malibu

Mohamad Ameruddin

Mohamad Ameruddin . 5 hours ago

DOMPET, DOMPET.. AKU BUKAK DUIT SEMUA HILANG. GODDAMN, GODDAMN.. AKU BUKAK DUIT SEMUA TERBANG!

bruh TheSweatyThanos

bruh TheSweatyThanos . 5 hours ago

Roxanne sounds like a bitch

Mohamad Ameruddin

Mohamad Ameruddin . 5 hours ago

Video IG Luqman Podolski bawak aku ke sini.

{ riku }

{ riku } . 5 hours ago

Nobody: 9 y o minecraft players: rock saaand rock saaand

Soy Bean

Soy Bean . 5 hours ago

Dompet..... Dompet.......

Its yLima

Its yLima . 5 hours ago

Cadê os fortnite br?? Ksksks

y.haiqal

y.haiqal . 5 hours ago

Dompet Dompet Aku Buka Duit Semua Hilang - Luqman Podolski

Hey what up!

Hey what up! . 5 hours ago

Hello TikTok😎

Adison Bressard

Adison Bressard . 5 hours ago

this is a great song!

R A

R A . 5 hours ago

1% Fans 99% TikTok

Nek I

Nek I . 5 hours ago

when sans stares at medusa

Class Room

Class Room . 5 hours ago

i like this becuse your song is on tik tok

Diverse Channel

Diverse Channel . 5 hours ago

Nobody: Whole comment section: THIS IS FROM TIK TOK LOL

Trasboy1101

Trasboy1101 . 5 hours ago

In German we dont say ROXANNE WE SAY AN ERSTER MEHMET STELL ICH MICH FÜR FREU

retard

retard . 5 hours ago

yo, try to sing "In My Feelings" by drake with this one

Devon

Devon . 5 hours ago

Lmao it’s “roxane” I thought that he said rock sand



Report form


Related Videos
everything i wanted
4:6
4 weeks ago - 9,234,625 views
Lil Nas X - Panini (Official Video)
2:25
3 months ago - 177,084,836 views
Powfu - death bed
2:55
10 months ago - 1,959,095 views
Trevor Daniel - Falling (Lyrics)
2:40
1 year ago - 42,693,134 views
Jeremy Zucker - comethru
3:1
1 year ago - 182,081,501 views





Copyright © 2019 MP3XYZ. All Rights Reserved
Made with by MP3XYZ